14 Kasım 2016 Pazartesi

Windows Store PC'de en iyi oyunlar, tavsiyelerim

Posted by Görünen on 08:56 with No comments
Merhabalar. Ben Oyunkeyfi.
Sizlere sitemizde android, ios, windows mobile platformları için kaliteli oyunlar sunuyoruz. Sizler de oyunları bizimle birlikte deniyorsunuz.
Siz en çok hangi cihazda oyun oynamayı daha çok seviyorsunuz?
Açıkcası ben her cihazda oynamayı seviyorum. Telefon, tablet ve ps cihazlarında oynamak güzeldir. Ama eskiden günümüze en çok oyunu olan cihaz PC'dir. DVD ile oyun yüklenebilmesi, Ücretsiz oyunların çokluğu konusunda en cazip cihazdır.

Gelelim WINDOWS MAGAZA'da bizlere ücretsiz sunulan kaliteli oyunların listesi...
  • Sniper Fury *
  • Asphalt 8 *
  • Minion Rush *
  • Modern Combat 5 *
  • Shadow Fight 2 *
  • Overkill 3 *
  • Fifa Mobile Futbol *
  • Air Soccer Fever
  • Agent P Strikers Back
  • Papa Pear Saga
  • Iron Tanks *
  • Dynamite Fishing 
 0-10 yaş arası için eğitici oyunlar
  • Baby Dream House
  • Talking Baby
  • Jetpack Joyride
  • Benjii Bananas
  • Pepee İle ilk oyunum 
  • Fresh Paint (Çizim uygulaması)
Evet liste böyle uzar gider demek isterdim. Ama bunlar sadece kaliteli olanlar. Tabi ki benim kendi denediklerim. Özellikle Gameloft Windows Mağaza oyunlarını gerçekten önemsiyor.

* Online oynanabilir windows oyunu

0 yorum:

Yorum Gönder